فروش عمده سه چرخه عصا دار دلفین

Selling Dolphin plastic tricycle

تماس بگیرید فروش به صورت عمده خواهد بود.

خرید عمده سه چرخه عصا دار دلفین با کیفیت مناسب در بسته بندی 5 عددی از فروشگاه جهان پلاستیک. جهت استعلام قیمت و مشاوره با ما در ارتباط باشید.

چکیده

خرید عمده سه چرخه عصا دار دلفین با کیفیت مناسب در بسته بندی 5 عددی از فروشگاه جهان پلاستیک. جهت استعلام قیمت و مشاوره با ما در ارتباط باشید.

توضیحات

امروزه دغدغه بسیاری از والدین گرامی رضایت حداکثری فرزندان خود خواهد بود. خرید اسباب بازی برای کودکان می‌تواند در رشد فکری و خلاقیت ذهنی آن‌ها مؤثر باشد. همچنین می‌تواند در نگهداری و کنترل فرزندان دلبند شما نیز بسیار کارآمد شود. بسیاری از والدین گرامی هنگام خروج از منزل به‌منظور خرید و یا حتی گشت‌وگذار بایستی مراقب فرزندان خود نیز باشند. گاهی اوقات بارها پیش می‌آید که ایجاد محدودیت برای کودکان هم می‌تواند برای والدین و هم فرزند شما خسته‌کننده باشد.

اینجا است که وجود که وسیله سرگرمی که می‌توان به‌نوعی کودک را به آن مشغول کرد بیش‌ازپیش احساس خواهد شد. یکی از محصولاتی که در این خصوص بسیار کارآمد می‌باشد، سه چرخه دلفین خواهد بود. ما در این بخش از سایت جهان پلاستیک به شما محصولی را معرفی می‌کنیم که می‌تواند شمارا در این امر یاری کند.

آشنایی بیشتر با سه چرخه عصا دار دلفین

سه چرخه عصا دار دلفین با طراحی خاصی که دارد مناسب رده سنی کودکان ۱ تا ۵ سال خواهد بود. طراحی ساختاری این محصول به‌گونه‌ای است که از جنس پلاستیک بسیار مقاوم ساخته‌شده که در برابر ضربات پی‌درپی، مقاومت و طول عمر خوبی خواهد داشت. بیشتر قطعاتی که در این ۳ چرخه مورداستفاده قرار می‌گیرد از پلاستیک است. بنابراین حمل آن هم برای کودکان و هم برای بزرگسالان بسیار آسان بوده و وزن سبکی خواهد داشت.

این محصول در ترکیب رنگ های زرد، قرمز، آبی و حتی مشکی خواهد بود. بنابراین آن را مناسب سلایق مختلف از جمله کودکان دختر و پسر خواهد کرد. سه چرخه عصا دار دلفین مناسب کنترل آن در حرکت خواهد بود.

بر روی دسته فلزی این محصول یک روکش بسیار مقاوم تعبیه‌شده تا ارگونومی بهتری در کنترل آن داشته باشیم. از طرفی وجود این دسته باعث ایمنی بهتر کودکان هنگام نشستن، رد کردن از روی بلندی، جلوگیری از پرت شدن و یا حتی خوردن زمین خواهد شد. جالب است بدانید وجود دو سبد جداگانه یکی سبد کوچک در جلوی ۳ چرخه و دیگری سبد بزرگتر در عقب، برای نگهداری لوازم ضروری بسیار کارآمد است. سبد پلاستیکی در عقب و جلوی سه چرخه دلفین با عصا مناسب گذاشتن وسایل کودک، کیف یا ساک دستی والدین خواهد بود.

خرید عمده سه چرخه دلفین با عصا از سایت جهان پلاستیک

لازم به ذکر است ما در سایت خود سه چرخه عصا دار دلفین را به‌صورت عمده به فروش می‌رسانیم؛ بنابراین شما عزیزانی که قصد خرید این ۳ چرخه پلاستیکی را دارید می‌توانید از طریق تماس با شماره درج‌شده و یا حتی کانال تلگرام ما از قیمت‌های عمده اطلاع پیدا کنید.

ثبت سفارش این محصولات در سریع‌ترین زمان ممکن توسط کارشناسان ما انجام خواهد شد. اگر در مورد نحوه ارسال سؤال دارید با ما تماس بگیرید.

با توجه به اینکه این محصول به تعداد 5 عدد در کارتن عرضه خواهد شد، قیمت خرید عمده سه چرخه عصا دار دلفین نیز در جهان نسبت به سایر فروشگاه از تخفیف ویژه برخوردار است.


بیشتر بدانید: تولید و پخش محصولات اسباب بازی پلاستیکی از سایت جهان پلاستیک


نکات مهم در خرید از تولیدی سه چرخه دلفین

مهم‌ترین نکته‌ای که هنگام خرید سه چرخه اسباب بازی دلفین عصا دار بایستی به آن توجه کنیم. وجود رکاب‌های بسیار قدرتمند با میله‌های فلزی بوده که دارای یک روکش ضدزنگ می‌باشد. از طرفی وجود صندلی لبه‌دار نیز برای نشستن کودکان شما مناسب است. این محصول نسبت به مدل‌های دوچرخ برای کودکانی که تازه تجربه رکاب زدن سه چرخه را کسب کرده‌اند بسیار بهتر است. زیرا به ستون فقرات کودکان فشار وارد نمی‌کند. همچنین باعث خواهد شد که ماهیچه‌های پایین‌تنه کودکان ازجمله عضلات سرینی و حتی عضلات نعلی شکل پاها قوی شود. از طرفی این مساله باعث تعادل بهتر کودکان هنگام راه رفتن خواهد شد.

جالب است بدانید این محصول دارای یک بوق پلاستیکی زیبا خواهد بود. صدای بوق باعث خواهد شد اطرافیان از فرزند شما باخبر شوند.

توضیحات تکمیلی

نام محصول

سه چرخه دلفین

جنس

پلاستیک درجه 1

اندازه و تعداد در بسته

سه چرخه عصا دار دلفین در بسته‌بندی 5 عددی عرضه خواهد شد. ابعاد این محصول نیز در اندازه ۶۹*۴۷*۵۰ سانتی‌متر می‌باشد.

سایر توضیحات

سه چرخه عصا دار دلفین مناسب سنین ۱ تا ۵، بدون لبه های تیز و برنده، امکان حرکت با رکاب و دسته، دارای قطعات محکم و ضد ضربه، دارای برچسب زیبا روی بدنه،چرخ های محکم و مونتاژ شده روی محصول، دارای صندلی لبه دار، دارای دو سبد کوچک و بزرگ برای وسایل اضافی، فاقد منبع تغذیه.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فروش عمده سه چرخه عصا دار دلفین”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

0
X